Юдіна, Наталія ВолодимирівнаУзунова, Олена Анатоліївна2024-09-262024-09-262024Узунова, О. А. Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «Сільпо-Фуд» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Узунова Олена Анатоліївна. - Київ, 2024. – 134 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69288Відомості про обсяг роботи. Дипломна робота на тему «Удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «Сільпо-Фуд»» складається зі вступу, трьох розділів і дев’яти підпунктів, висновків до кожного з розділу, загальний висновок роботи та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи - 134 сторінок, 32 рисунка та 33 таблиці. Мета роботи. Актуальність удосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «Сільпо-Фуд» обумовлена динамічним розвитком ринку роздрібної торгівлі та зростаючими вимогами споживачів щодо якості обслуговування і комунікації з брендом. Дослідження та впровадження новітніх технологій у цій сфері дозволяють ТОВ «Сільпо-Фуд» відповідати на виклики ринку, забезпечуючи конкурентні переваги та стійке зростання. Тому вдосконалення системи маркетингових комунікацій є стратегічно важливим завданням для підприємства. Методи дослідження. використовувались як кількісні, так і якісні наукових методи, включаючи аналіз, спостереження, опитування та літературний огляд. Для збору та обробки даних застосовувалися якісні і кількісні підходи, а також онлайн-опитування, проведені за допомогою Google Forms. Інформаційна база дослідження складалася з первинних джерел та вторинних джерел. Для обробки зібраних даних використовувалися статистичні програми, такі як Microsoft Excel. Новизна отриманих результатів. полягає у виявленні конкретних проблем у системі маркетингових комунікацій ТОВ «Сільпо-Фуд», які були глибоко проаналізовані. Крім того, розроблено комплекс стратегій та рекомендацій для вдосконалення цієї системи, базуючись на власних дослідженнях та аналізі найсучасніших тенденцій у маркетингу.134 с.ukсистема маркетингових комунікаціймаркетингова стратегіяцільова аудиторіяінтегрований маркетингбрендингрекламасоціальні мережіпромо-акціїаналітика та звітністьспоживацька лояльністьконкурентний аналізринкові дослідженняпрограми лояльностірекламні кампаніїунікальна торгова пропозиціяспонсорствоцифрові комунікаціїmarketing communications systemmarketing strategytarget audienceintegrated marketingbrandingadvertisingsocial mediapromotional activitiesanalytics and reportingcustomer loyaltycustomer servicecompetitive analysismarket researchloyalty programsadvertising campaignsunique selling propositionsponsorshipdigital communicationsУдосконалення системи маркетингових комунікацій ТОВ «Сільпо-Фуд»Bachelor Thesis