Пиголенко, Ігор ВікторовичНирка, Олеся Ігорівна2025-08-252025-08-252025Нирка, О. І. Молодіжна мода в суспільстві споживання: соціологічний вимір : дипломна робота … бакалавра : 054 Соціологія / Нирка Олеся Ігорівна. – Київ, 2025. – 53 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/75647У дипломній роботі досліджено феномен молодіжної моди як соціокультурного та комунікативного явища в умовах сучасного суспільства споживання. Особливу увагу приділено теоретичному осмисленню моди як засобу самовираження, соціальної диференціації, групової належності та символічного капіталу. На основі аналізу концепцій Зіммеля, Бурдьє, Бодрійяра та Баумана мода розглядається як інструмент конструювання ідентичності в умовах постмодерного соціального простору.53 с.ukмолодіжна модаідентичністьсамовираженнясубкультурибрендисоціальні мережіінфлюенсерисоціалізаціямода в суспільстві споживаннясоціологія модиyouth fashionidentityself-expressionsubculturesbrandssocial networksinfluencerssocializationconsumer societysociology of fashionМолодіжна мода в суспільстві споживання: соціологічний вимірMaster Thesis316.42; 303.024.3