Власюк, Ганна ГригорівнаБіденко, Антон Юрійович2024-01-232024-01-232024Біденко, А. Ю. Дослідження 3Д моделювання з використанням штучного інтелекту : магістерська дис. : 171 Електроніка / Біденко Антон Юрійович. - Київ, 2024. - 74 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/63965Актуальність дослідження. Сьогодні створення візуального контенту з використанням ШІ набуло дуже широкого поширення. Ми можемо часто зустріти відео, картинки, ігри, чи навіть метавсесвіти, які були цілком, чи частково створені з його використанням. Використання Ші дозволило людям без відповідних навичків створювати контент в кілька натискань і економити значну частку ресурсів і часу. Мета дослідження: полягає в дослідженні роботи OpenAI’s Point-E і імпорті готового результату разом із запіченою текстурою в Unreal Engine. Завдання для досягнення мети: дослідити процес створення 3D об’єкту з тексту та зображення, розглянути особливості використання штучного інтелекту. Дослідити OpenAI’s Point-E. На основі розглянутого матеріалу створити повноцінний проект з використанням вище зазначених технологій. Об’єкт дослідження: програмне забезпечення – технологія OpenAI’s Point-E. Предмет дослідження: компоненти, ноди, UV розгортка і текстуринг. Методи дослідження: алгоритми та методи для опрацювання технології в середі розробки Google Colab, для створення нодової схеми на основі Python мови програмування. Наукова новизна отриманих результатів: досліджено новітніх технологій та методи їх взаємодії, розроблено проект з використанням цих технологій, досліджено переваги використання Google Colab при 3д моделювання. Практичне значення одержаних результатів: результати виконаного проекту можуть бути використані при масовому створенні 3д текстур для заповнення пустих локацій відео, ігрового, чи мета простору.74 c.uk3D графікаOpenAI’s Point-EGoogle Colab3D graphicsAI depth maskvisual scraping3Д моделювання з використанням штучного інтелектуMaster Thesis681.3.07