Попенко, Володимир ДмитровичКоваленко, Андрій Олександрович2019-02-042019-02-042018Коваленко, А. О. Інформаційна система формування рекламного пакету з урахуванням індивідуальних характеристик користувача : магістерська дис. : 126 Інформаційні системи та технології / Коваленко Андрій Олександрович. – Київ, 2018. – 74 c.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26202Актуальність. На сьогоднішній день все більш стає популярною ідея створення інтернет-сервісів, які не потребують будь-якої оплати за використання. Це допомагає розширити кількість користувачів, оскільки не всі користувачі готові, або можуть оплачувати використання сервісом. Для цього все більше сервісів використовують влаштовану в них рекламу як головне джерело прибутку. Це дозволяє сервісам бути незалежними та не втрачати ідентичності. Враховуючи це, є дуже актуальною ідея розробки системи, яка буде показувати таргетовану рекламу користувачам, які користуються даним сервісом. Це дозволить рекламодавцям менше витрачати грошей на рекламу та дозволить користувачам отримувати по-справжньому актуальну для них рекламу. Зв'язок роботи з науковими програмами, планами, темами. Робота виконувалась на кафедрі автоматизованих систем обробки інформації та управління Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського» в рамках теми «Ефективні методи колаборативної фільтрації, засновані на аналізі поведінки користувачів, відображеної в "big data"». Мета дослідження – покращення релевантності рекомендованої реклами. Для досягнення мети необхідно виконати наступні задачі: - виконати огляд існуючих аналогічних систем; - здійснити аналіз та порівняння різних методів вирішення задачі підбору рекомендацій; - сформувати задачу підбору рекомендацій; - створити модель відбору рекомендацій реклами; - розробити прототип системи адміністрування рекламною кампанією; - виконати аналіз отриманих результатів. Об’єкт дослідження – процес формування рекламного пакету з урахуванням особистих характеристик користувача. Предмет дослідження – методи та моделі формування рекомендованого рекламного пакету. Методи дослідження, застосовані у даній роботі, базуються на методах колаборативної фільтрації. Наукова новизна одержаних результатів полягає у застосуванні модифакованого методу колаборативної фільтрації, який використовує набори ключових слів замість рейтингів. Публікації. Матеріали роботи опубліковані у рамках Всеукраїнської науково-практична конференція «Інформаційні системи та технології управління» (ІСТУ-2018).ukрекомендаціїрелевантністьрекламаколаборативна фільтраціяаналіз користувачаміра схожостіпідбір рекламиrecommendationsrelevanceadvertisingcollaborative filteringuser analysissimilarityadvertisement selectionІнформаційна система формування рекламного пакету з урахуванням індивідуальних характеристик користувачаMaster Thesis74 c.004.852, 004.023