Тривайло, Андрій ЮрійовичПушик, Анна Володимирівна2025-09-022025-09-022025Пушик, А. В. Удосконалення позиціонування ПП «Олімп Інтермедіа» на ринку рекламних послуг м. Івано-Франківськ : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Пушик Анна Володимирівна. - Київ, 2025. - 111 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/75751Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, кожен з яких поділений на окремі підрозділи, висновків, списку використаних джерел та додатків. У роботі представлено 22 таблиці і 20 рисунків. Тема дипломної роботи присвячена удосконаленню ринкового позиціонування ПП «Олімп Інтермедіа» на ринку рекламних послуг м. Івано-Франківськ. Метою написання роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності позиціонування підприємства з урахуванням сучасних тенденцій маркетингового середовища та результатів маркетингового дослідження. Об’єктом дослідження є діяльність ПП «Олімп Інтермедіа», предметом — процес формування та реалізації політики позиціонування на ринку зовнішньої реклами. Завданнями дослідження є: аналіз внутрішнього середовища підприємства, оцінка впливу макро- та мікросередовища, вивчення особливостей сприйняття бренду споживачами, проведення глибинних інтерв’ю, аналіз конкурентів та розробка комплексу заходів із позиціонування бренду. У ході роботи було використано методи SWOT-аналізу, глибинного інтерв’ювання, аналізу конкурентного середовища, сегментації аудиторії, економічного моделювання (розрахунок ROI та CAC), а також методи візуалізації результатів у середовищі Microsoft Excel. Результати дослідження дозволили обґрунтувати доцільність реалізації комплексу заходів: оновлення візуальної айдентики, розроблення нового меседжу, активізація в соціальних мережах, створення відео-кейсів та участь у соціально важливих кампаніях. Розрахунок ефективності показав, що у разі залучення 50 нових клієнтів ROI становить 151,4%, що свідчить про високу рентабельність запропонованої стратегії.111 с.ukринкове позиціонуваннязовнішня рекламамаркетингова стратегіяROIрекламна діяльністьmarket positioningoutdoor advertisingmarketing strategyROIadvertising activityIvano-FrankivskУдосконалення позиціонування ПП «Олімп Інтермедіа» на ринку рекламних послуг м. Івано-ФранківськBachelor Thesis