Шашина, Марина ВолодимирівнаРурак, Катерина Миколаївна2025-01-072025-01-072024Рурак, К. М. Інтенсифікація збутової діяльності підприємства на засадах цифровізації : магістерська дис. : 051 Економіка / Рурак Катерина Миколаївна. – Київ, 2024. – 122 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71685Магістерська дисертації Рурак Катерини Миколаївни на тему «Інтенсифікація збутової діяльності підприємства на засадах цифровізації», зі спеціальності 051 «Економіка», освітньо-професійної програми «Економіка і бізнес», КПІ, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, рекомендацій і додатків. Робота виконана в обсязі 110 сторінок друкованого тексту, містить 54 таблиці, 6 рисунків. Метою дослідження є обґрунтування науково-методичних засад і практичних рекомендацій стосовно інтенсифікації збутової діяльності ТОВ ТСЦ «Хамелеон» на засадах цифровізації. Об’єктом дослідження є збутова діяльність підприємства на засадах цифровізації. Предметом дослідження є комплекс теоретичних, методичних і практичних підходів щодо інтенсифікації збутової діяльності ТОВ ТСЦ «Хамелеон» на засадах цифровізації. Для аналітичного дослідження й розробки пропозицій було застосовано методи порівняльного, статистичного, динамічного аналізів, графічний і табличний методи, метод прогнозування. У роботі запропоновано з метою інтенсифікації збутової діяльності ТОВ ТСЦ «Хамелеон» створення власного Інтернет-сайту, що забезпечить збільшення кількості замовлень та запуск реклами в Google Ads з паралельним розвитком соціальних мереж, що забезпечить впізнаваність Товариства.122 с.ukзбутова діяльністьпідприємствоцифровізаціяцифрові інструментирекламааналіз збутової діяльностіsales activityenterprisedigitalizationdigital toolsadvertisingsales activity analysisІнтенсифікація збутової діяльності підприємства на засадах цифровізаціїMaster Thesis658.114.7:004.738.5