Тульчинська, Світлана ОлександрівнаСегеда, Є. І.2021-03-292021-03-292015Тульчинська, С. О. Нові технології та їх вплив на сучасні методи маркетингу, що застосовуються на підприємстві / Тульчинська С. О., Сегеда Є. І. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 16. – С. 98–103. – Бібліогр.: 5 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/40291ukмаркетингринокмаркетингова стратегіямаркетингові методимедійна рекламановітні технологіїmarketingmarketmarketing strategySMMSEOmedia advertisingмаркетингрынокмаркетинговая стратегияSMMSEOмедийная рекламаНові технології та їх вплив на сучасні методи маркетингу, що застосовуються на підприємствіArticleС. 98–103