Булах, Богдан ВікторовичРоманенко, Святослав Валерійович2023-10-242023-10-242023Романенко, С. В. Використання технології блокчейн в ігрових застосунках : дипломний проект … бакалавра : 122 Комп'ютерні науки / Романенко Святослав Валерійович. – Київ, 2023. – 85 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61742Структура дипломної роботи: Загальний обсяг пояснювальної записки: 85 сторінок, 15 рисунків, 6 таблиці, 19 посилання. Актуальність теми: Використання блокчейну у геймінгу відкриває нові можливості для гравців, розробників і видавців ігор: власність над віртуальними активами, заохочення гравців, перехід від централізованих до децентралізованих моделей, фінансові можливості, боротьба з шахрайством та піратством. У першому розділі розглянуто історію виникнення блокчейну та його принципи роботи. Другий розділ присвячений застосуванню цієї технології в області розробок відеоігор. Третій розділ присвячений поетапній розробці самого блокчейн-додатку для ігрового застосунку: створення блоків, створення Merkle tree, створення транзакцій, створення UTXO, створення Transaction scripts, створення мережі, створення Proof-of-Work, реалізація інтерфейсу для використання блокчейн-додатку в ігровом застосунку. У четвертому розділі розглянуто потенційні переваги та недоліки використання технології. П’ятий розділ присвячений майбутньому блокчейн технології та потенційний вплив на суспільство. Мета дослідження: Дослідити, що таке блокчейн технологія і його поетапна реалізація. Також, застосувати у розробці і зрозуміти потенційні переваги та недоліки технології. Об’єкт дослідження: Використання токенів або криптовалют для внутрішніх транзакцій у грі. Предмет дослідження: Блокчейн технологія.85 с.ukблокчейнігровий застосунокblockchaingaming applicationВикористання технології блокчейн в ігрових застосункахUsing blockchain technology in gaming applicationsBachelor Thesis