Зубенко, Т. В.2023-05-052023-05-052018Зубенко, Т. В. Ефективність використання допоміжних засобів веб-сайтів для кращого розуміння тексту під час аудіювання у процесі навчання англійської мови онлайн / Т. В. Зубенко // Advanced Linguistics. – 2018. – № 1. – Pр. 41-46. – Bibliogr.: 16 ref.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/55311У статті розглянуто та проаналізовано найуживаніші дослідження Інтернет ресурси для навчання аудіювання англійської мови та характеризується доцільність використання допоміжних засобів текстового формату (стенограми, субтитри / підписи, глосарії, онлайнові словники, граматичні пояснення, культурологічні пояснення, відгуки) під час виникнення проблем з розумінням тексту, а також з метою досягнення дидактичних цілей уроку. Результати дослідження допоможуть викладачам розібратися на що потрібно у першу чергу звертати увагу вибираючи той чи інший ресурс, дослідити як студенти використовують допоміжні засоби веб-сайтів, які з них є найбільш корисними та найбільш вживаними, які Інтернет ресурси можна використовувати для колаборативного навчання. В роботі зроблено огляд зарубіжних досліджень з цієї тематики.ukаудіюванняінформаційні технологіїнавчання англійської мови онлайнІнтернет-інструментиресурсипрограмне забезпеченняlisteninginformation technologyonline English learningInternet toolsresourcessoftwareЕфективність використання допоміжних засобів веб-сайтів для кращого розуміння тексту під час аудіювання у процесі навчання англійської мови онлайнArticlePp. 41-46378.147.016:811.111’342.3]:004.738.1