Солнцев, Сергій ОлексійовичЧернаєнко, Євген Олегович2024-02-142024-02-142024Чернаєнко, Є. О. Розроблення сегментування ринку зернових сівалок України : магістерська дис. : 075 Промисловий маркетинг / Чернаєнко Євген Олегович. – Київ, 2024. – 116 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64575Основна частина магістерської дисертації завершена на 105 сторінці, включає 20 таблиць, 24 рисунки та 1 додаток. Мета даної роботи полягає в розробці сегментування для АТ «Ельворті», зокрема, для ринку зернових сівалок в Україні. Під час дослідження були визначені теоретичні основи поняття «сегментування», проаналізовані наукові підходи до цього поняття та досліджено процес розроблення маркетингової програми та використання ефективних маркетингових інструментів для сегментування. Аналізуючи стан та тенденції ринку сільськогосподарського машинобудування та маркетингової діяльності АТ «Ельворті», була визначена маркетингова управлінська проблема – необхідність розроблення процесу сегментування. Для вирішення цієї маркетингової управлінської проблеми було проведено маркетингове дослідження, яке включало кабінетне дослідження та глибинні інтерв’ю, зокрема, використання методу ділових контактів. Після кількісного та якісного аналізу отриманих результатів було розроблено маркетингову програму. Результатами даної магістерської дисертації стали обґрунтовані рекомендації щодо впровадження процесу сегментування ринку та його економічне обґрунтування. Це дало можливість підтвердити доцільність запропонованих дій.116 с.ukсегментаціякластеризаціякомплекс маркетингуринок сільськогосподарського машинобудуванняринок зернових сівалокРозроблення сегментування ринку зернових сівалок УкраїниMaster Thesis339.138