Галацин, Катерина ОлександрівнаФещук, Алла Михайлівна2024-03-272024-03-272024Галацин, К. О. Формування в майбутніх інженерів професійно-орієнтованої англомовної компетентності методами ситуативного моделювання / Галацин К. О., Фещук А. М. // Інноваційна педагогіка. - 2024. - Вип. 68, Том 1. - С. 111-116.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/65797Проблема формування професійно-орієнтованої англомовної компетентності обумовлена необхідністю підготовки фахівця, здатного до активної англомовної комунікації в майбутній діяльності. Використання інтерактивних методів навчання загалом та методів ситуативного моделювання зокрема уможливлює формування в здобувачів освіти навичок вільного володіння англомовною професійною термінологією. Мета статті полягає в обґрунтуванні сутності та значення методів ситуативного моделювання у формуванні в майбутніх інженерів професійно-орієнтованої англомовної компетентності. Реалізації мети потребує розв’язання таких завдань: 1) обґрунтувати сутність і методи технології ситуативного моделювання; 2) виявити значення методів ситуативного моделювання у формуванні в майбутніх інженерів англомовної професійно-орієнтованої компетентності. Для досягнення мети і вирішення завдань використано методи науково-педагогічних досліджень: моделювання, синтез, аналіз, узагальнення та систематизація. Професійно-орієнтовану англомовну компетентність трактуємо здатність майбутнього інженера фонетично правильно, лексично і граматично коректно формулювати англомовні висловлювання, використовувати професійну лексику в змодельованих типових комунікативних ситуаціях, в усному монологічному, діалогічному і полілогічному мовленні. Ефективними у формуванні професійно-орієнтованої англомовної компетентності є такі методи ситуативного моделювання як ігри-симуляції, спрощене судове/громадське слухання, ділова гра/гра-драматизація і ін. У статті наведено приклади використання в процесі вивчення освітнього компоненту «Практичний курс іноземної мови для ділової комунікації (англійська)» методів і прийомів ситуативного моделювання.ukФормування в майбутніх інженерів професійно-орієнтованої англомовної компетентності методами ситуативного моделюванняArticleС. 111-116https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/68.1.210000-0003-3297-82840000-0003-3683-099X