Гук, Ольга ВолодимирівнаТищенко, Олександр Миколайович2018-11-092018-11-092018Тищенко, О. М. Формування системи Інтернет-комунікацій для активізації інноваційної діяльності підприємства (на прикладі ПАТ «Завод залізобетонних конструкцій ім. С. Ковальської») : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Тищенко Олександр Миколайович. – Київ, 2018. – 114 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/24980Обсяг дисертації становить 114 сторінок. Основний текст дисертації містить 17 таблиць, 28 рисунків, 10 формул. Список використаних джерел налічує 55 найменувань та викладений на 7 сторінках. Актуальність теми дослідження зумовлена виявленням можливостей формування системи Інтернет-комунікацій, що дозволить підвищити інноваційну активність підприємства. Магістерська дисертація виконувалась відповідно до планів наукових досліджень кафедри менеджменту за темою НДР 0114U001132 «Інноваційні засади розвитку промислових підприємств в рамках інтеграції в світовий економічний простір». Метою роботи є формування системи Інтернет-комунікацій для вдосконалення інноваційної діяльності підприємства. Об'єктом дослідження є система Інтернет-комунікацій підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та науково-методичні аспекти формування системи Інтернет-комунікацій для активізації інноваційної діяльнності ПАТ «ЗЗБК ім. Світлани Ковальської». Методи дослідження – у магістерській дисертації застосовувалися сукупність загальних і специфічних наукових методів. У процесі дослідження сучасних поглядів на систему Інтернет-комунікацій підприємства застосовувалися: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, групування. Наукова новизна дослідження: • Удосконалено інноваційну діяльність ПАТ «ЗЗБК ім. Світлани Ковальської» в контексті виявлення можливостей формування системи Інтернет-комунікацій. Завдяки такому напрямку розвитку, використання Інтернет-комунікацій дає нові особливості і переваги порівняно з маркетингом, заснованому на традиційних технологіях. Дані технології дозволяють підвищити інноваційну активність підприємства, за рахунок комплексного використання всіх елементів запропонованої системи Інтернет-комунікацій підприємства. • Подальший розвиток отримала система Інтернет-комунікацій підприємства, зокрема корпоративний сайт компанії, який дозволить підприємству покращити свої економічні показники, підвищити інноваційну активність за рахунок вдосконалення на основі трьох головних компонентів: банерної реклами, сайту підприємства і інтернет-ресурсу «Веб-контроль бетону». Апробація результатів роботи. Основні положення дисертації доповідались та обговорювались на науково-методологічних семінарах кафедри менеджменту протягом 2017—2018 років, а також на всеукраїнських науково-практичних конференціях, зокрема: VІІІ—ІХ Всеукраїнських науково-практичних конференціях «Сучасні підходи до управління підприємством, (м. Київ, 2017—2018 рр.). Апробація результатів роботи. Основні положення дисертації доповідались та обговорювались на науково-методологічних семінарах кафедри менеджменту протягом 2017—2018 років, а також на всеукраїнських науково-практичних конференціях, зокрема: VІІІ—ІХ Всеукраїнських науково-практичних конференція «Сучасні підходи до управління підприємством», (м. Київ, 2017—2018 рр.), … Публікації. Теоретичні положення та практичні результати дослідження відображені в наступних виданнях: 1) Тищенко О. М. Вплив системи Інтернет-комунікації на активізацію інноваційної діяльності підприємства / О. В. Гук, О. М. Тищенко // Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні підходи до управління підприємством». — Київ, 6 квітня 2017 року. — К.: КПІ ім. Ігоря Сікорського.:URL: http://spu.fmm.kpi.ua/article/view/106870 2) Гук О. В. Інноваційні підходи до застосування Інтернет-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємства / О. В. Гук, О. М. Тищенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету Серія міжнародні економічні відносини та світове господарство, Випуск 17, частина 1, Ужгород 2018. – С. 87-89. 3) Тищенко О. М. Вплив системи Інтернет-комунікацій на активізацію інноваційної діяльності підприємства / О. М. Тищенко // Сучасні підходи до управління підприємством : Збірник праць учасників VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Київ, 06 квітня 2017 року. — С. 34.ukінноваціїсистемаІнтернет-комунікаціїактивізація інноваційної діяльностімаркетингові інтернет комунікаціїinnovationactivation of innovation activityInternet communication systemmarketing of Internet communicationФормування системи Інтернет-комунікацій для активізації інноваційної діяльності підприємства (на прикладі ПАТ «Завод залізобетонних конструкцій ім. С. Ковальської»)Master Thesis114 с.