Дідковська, Марина ВіталіївнаЛевчук, Святослав Богданович2018-07-202018-07-202018Левчук, С. Б. Інтелектуальна система мерчандайзингу. Детекція та розпізнавання асортименту : магістерська дис. : 124 Системний аналіз / Левчук Святослав Богданович. – Київ, 2018. – 144 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/23987Магістерська дисертація: 126 с., 47 рис., 30 табл., 2 додатки, 31 джерело. Об'єктом дослідження є методи мерчандайзингу товарів в торгових точках. Предметом дослідження є методи класифікації товарів на полицях в торгових точках. Мета роботи – розробка інтелектуальної системи мерчендайзингу, яка дозволить зменшити використання людського ресурсу та максимально оптимізувати процес мерчендайзингу за рахунок автоматичного моніторингу наявності товару на полицях та розробка системи класифікації товарів як складової частини системи мерчиндайзингу для аналізу товарів на полиці відносно планограм магазину. В роботі розглянуто і проаналізовано сучасні системи мерчандайзингу та іх недоліки, також, розглядаються існуючі методи класифікації. Запропоновано метод класифікації товарів в магазині з спеціально розробленою згортковою нейронною мережею, який побудовано на основі методів з використанням згорткових нейронних мереж, з нелінійними класифікаторами та адаптивним методом оптимізації. Інтелектуальна система мерчандайзингу та система класифікації асортименту реалізовані за допомогою мови програмування Python з використанням СУБД MySql. Результати даної роботи рекомендується використовувати для моніторингу якості викладки товарів на полицях та контролю наповненості полиць у торгових точках.ukмерчандайзингкласифікаціяритейлзгорткові нейронні мережібінарний класифікатортоварна полкаmerchandaizingclassificationretailconvolutional neural networksbinary classificationstore shelfІнтелектуальна система мерчандайзингу. Детекція та розпізнавання асортиментуMaster Thesis144 с.004.932