Філіппова, Наталія ЮріївнаКостюкевич, Максим Георгійович2020-01-222020-01-222019-12Костюкевич, М. Г. Дослідження методів створення освітніх комп’ютерних ігор : магістерська дис. : 171 Електроніка / Костюкевич Максим Георгійович. – Київ, 2019. – 158 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/30992Мета і задачі дослідження. Метою роботи є обґрунтування вибору програмного забезпечення щодо створення та реалізації освітніх ігор, для досягнення поставленої мети потрібно вирішити наступні завдання: − дослідити сучасні освітні ігрові середовища; − проаналізувати технології для їх створення; − дослідити різновиди ігрових движків для різних платформ; − ознайомитись з інструментарієм Unity 3D; − розробити освітню ігру типу Pokemon Go для оцінювання знань з предметної області на движку Unity 3D і на платформі Google Maps; Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є ігрові освітні технології і способи їх створення та реалізації на прикладі обраної предметної області. Отримані результати можна використати для оцінювання знань студентів, а також в якості навчального посібника для комп’ютерних практикумів з дисципліни «Технології проектування доповненої реальності і освітніх комп’ютерних ігор».ukкомп’ютерні ігрирозроблення ігорредактор для розробки ігорплатформаігрові рушіїмови програмуваннязасоби розробкиUnity3DUnreal EngineДослідження методів створення освітніх комп’ютерних ігорMaster Thesis158 с.681.3.06