Сегол, Радміла ІгорівнаЛірник, Ольга Євгенівна2022-06-292022-06-292021-06Лірник, О. Є. Концепція просування програми стажування (на прикладі компанії Zoolatech) : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Лірник Ольга Євгенівна. – Київ, 2021. – 76 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/48269Метою проєкту була розробка стратегії просування ІТ-інтернатури для компанії Zoolatech. У роботі було розглянуто специфіку просування стажування в різних ІТ-компаніях, визначено основні методи просування, розроблено концепцію стратегії просування, а також матеріали для неї. В першому розділі досліджені визначення понять «просування», «система маркетингових комунікацій» і розгляду видів просування. Другий розділ розкриває і аналізує наявні приклади просування стажування ІТ-компаній: MacPaw, SoftServe, Epam, Spotify, Intel, Google. У третій частині описана і обгрунтована концепція просування стажування для компанії Zoolatech. Концепція, що міститься в проєкті, може бути реалізована компанією Zoolatech для підвищення впізнаваності серед потенційної авдиторії, заохочення до проходження програми стажування.ukdigital-методи просуванняit-компаніїмаркетингмаркетингові комунікаціїпросуваннястажуванняdigital promotion methodsit companiesmarketingmarketing communicationspromotioninternshipКонцепція просування програми стажування (на прикладі компанії Zoolatech)Bachelor Thesis76 с.