Писаренко, Наталія ЛеонідівнаБезугла, Анна Андріївна2023-09-082023-09-082023Безугла, А. А. Розвиток бренду SOVA на основі принципів партнерства : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Безугла Анна Андріївна. - Київ, 2023. - 113 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60066Дипломна робота на тему «Розвиток бренду SOVA на основі принципів партнерства» містить 101 сторінку основного тексту, 12 таблиць та 19 рисунків. Метою роботи є проведення маркетингового дослідження полягає у визначенні впливу проведених колаборацій ювелірного будинку SOVA на упізнаваність бренду, а також на обсяги продажів та частоту купівлі прикрас. В результаті аналізу внутрішнього та зовнішнього середовищ, було визначено слабкі та сильні сторони бренду, а також можливості та загрози. На основі них був побудований SWOT-аналіз та визначена маркетингова управлінська проблема: збільшення ринкової частки та упізнаваності бренду за рахунок партнерства з більш відомими брендами та соціальними ініціативами. Використання принципів партнерства дозволить бренду залучати нову аудиторію, розширити свою присутність на ринку, зменшити ризики та ефективніше використати ресурси. Це також сприятиме створенню синергії, коли об'єднані зусилля партнерів призведуть до більшого впливу і ефективніших результатів, ніж при їх окремих зусиллях. Методами дослідження були кабінетні дослідження, опитування споживачів та глибинні інтерв’ю з експертами. В результаті проведеної роботи було визначено, що ювелірному будинку SOVA варто використовувати партнерство як основний напрямок розвитку бренду, а також було запропоновано проведення двох нових колаборацій з відомим брендом та соціальною ініціативою, які мають позитивно вплинути на упізнаваність бренду.113 с.ukринок ювелірних виробівпартнерствопринципи партнерствако-брендингколабораціямаркетингове дослідженняканали просуванняювелірні прикрасиРозвиток бренду SOVA на основі принципів партнерстваBachelor Thesis