Spivakovska, TetianaMeera Nofal Mohamed Al Mashwi Al Suwaidi2017-01-022017-01-022016Spivakovska T. Selecting international market entry strategy in a hotel industry / Tetiana Spivakovska, Meera Nofal Mohamed Al Mashwi Al Suwaidi // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 397–402. – Бібліогр.: 20 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18418enforeign market entry strategydirect exportingjoint venturelicensingdirect investmentmanagement by contractstrategic alternativesthe selection of foreign marketsстратегія виходу на зарубіжний ринокпрямий експортспільне підприємстволіцензуванняпряме інвестуванняуправління за контрактомстратегічні альтернатививідбір зарубіжних ринківстратегия выхода на зарубежный рынокпрямой экспортсовместное предприятиелицензированиепрямое инвестированиеуправление по контрактустратегические альтернативыотбор зарубежных рынковSelecting international market entry strategy in a hotel industryВибір стратегії виходу на міжнародний ринок в готельній галузіВыбор стратегии выхода на международный рынок в гостиничной отраслиArticlePp. 397-402339.138:005.21:339.94