Смола, Лідія ЄвстахіївнаТокмакова, Еліна Олегівна2024-09-042024-09-042022Токмакова, Е. О. Особистий бренд візуального дизайнера: концепція і стратегія просування : магістерська дис. : 061 Журналістика / Токмакова Еліна Олегівна. - Київ, 2022. - 89 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68756Актуальність теми. Особистий бренд – важливий інструмент успіху у будь-якій сфері, особливо в індустрії візуального дизайну. Розвиток цифрових технологій та соціальних мереж зумовив зростання значимості особистого бренда та можливостей для його розвитку. Візуальні дизайнери з відомим персональним брендом і надійною репутацією мають більшу аудиторію прихильників і привертають увагу працедавців, отримуючи більше замовлень. Зростання кількості продукту, поява соцмереж зумовило появу візуального дизайнера. Перевага візуальної комунікації над текстовою зумовило появу візуального дизайнера. Особистий бренд візуального дизайнера є відносно новою сферою досліджень. До появи соцмереж у рекламній сфері панувало поняття графічного дизайнера, який створював графіку для медіа. Графічний дизайнер працював над графічними матеріалами, айдентикою, типографікою. Управління особистим брендом візуального дизайнера набуло першочерговості і стало необхідною умовою для успіху бізнесу в умовах перенасиченості ринку послуг. Розвиток особистого бренда став головним трендом у сфері брендингу і бренд-менеджменту. Цим зумовлена актуальність дослідження особистого бренда візуального дизайнера. Об’єкт дослідження. Особистий бренд візуального дизайнера. Предмет дослідження. Особливості розроблення концепції і просування особистого бренда візуального дизайнера. Мета дослідження. Розробити концепцію особистого бренда візуального дизайнера і стратегію для його просування в соціальних мережах.89 с.ukОсобистий бренд візуального дизайнера: концепція і стратегія просуванняMaster Thesis