Зозульов, Олександр ВікторовичВайнтрауб, О. А.2020-10-282020-10-282016Зозульов, О. В. Новий підхід до формування сервісної політики промислового підприємства / Зозульов О. В., Вайнтрауб О. А. // Маркетинг и реклама. – 2016. – № 4 (235). – С. 46–51. – Библиогр.: 4 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/37029Це попередній рукопис статті, опублікованої в журналі «Маркетинг и реклама». Кінцева версія доступна за підпискою на сайті видання: https://mr.com.ua/.ukмаркетингсервісна політикаСustomer Careкастомізаціяпослугасервіссфера послугсервісне обслуговуваннясервісна діяльністьНовий підхід до формування сервісної політики промислового підприємстваArticleС. 46-51338.984