Гуськова, Віра ГеннадіївнаХижняк, Максим Олександрович2023-10-162023-10-162023Хижняк, М. О. Розробка системи автоматизованого керування рекламними кампаніями в соціальних мережах : дипломна робота ... бакалавра : 124 Системний аналіз / Хижняк Максим Олександрович. – Київ, 2023. – 97 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61411Тема: “Розробка системи автоматизованого керування рекламними кампаніями в соціальних мережах” Дипломна робота: 97 с., 25 формул, 10 табл., 29 рис., 2 додатки., 25 джерел. МАШИННЕ НАВЧАННЯ, ПОЛІНОМІАЛЬНА РЕГРЕСІЯ, ЗАДАЧА ПРОГНОЗУВАННЯ, ПРОГНОЗУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ РЕКЛАМНИХ КАМПАНІЙ Об’єкт дослідження: впровадження програмного рішення яке дозволить компаніям ефективно управляти рекламними кампаніями в соціальних мережах Предмет дослідження: розробка і дослідження системи автоматизованого керування рекламними кампаніями в соціальних мережах Мета дослідження: відновити залежність між маркетинговими метриками що характеризують рекламні кампаніїї, на основі цього розробити систему яка оптимізує доходи компанії приймаючи рішення щодо подальшої роботи рекламної кампанії Використані моделі: поліноміальна модель регресії Отримані результати: метрика R_squared у створеної моделі має значення 94% на тестових даних. Також метрика MSE дорівнює 96.5.97 с.ukмашинне навчанняполіноміальна регресіязадача прогнозуванняпрогнозування ефективності роботи рекламних кампанійmachine learningthe problem of forecastingforecasting the efficiency of advertising campaignsРозробка системи автоматизованого керування рекламними кампаніями в соціальних мережахBachelor Thesis