Зозульов Олександр ВікторовичЦарьова, Тетяна Олександрівна2015-11-182015-11-182015Царьова Т. О. Маркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту на машинобудівних підприємствах : дис. ... канд. економ. наук : 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Т. О. Царьова. - К., 2015. - 266 л. + CD-ROMhttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/13877ukДисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.технологічний аудиттехнологіямаркетинговий підхідмаркетинговий підхідмаркетингова привабливістькомерційна привабливістьп’ятирівнева модель технології як товарутехнологический аудиттехнологиямаркетинговый подходрыночная привлекательностьмаркетинговая привлекательностькоммерческая привлекательностьпятиуровневая модель технологии как товараtechnology audittechnologymarketing approachmarket attractivenessmarketing attractivenesscommercial attractivenessfive level model of technologyМаркетинговий підхід до проведення технологічного аудиту машинобудівних технологій в науково-дослідних організаціяхThesis Doctoral266 л.330.341.1:[657.6:621-029]]:001.89](043.3)