Зозульов, Олександр ВікторовичПархоменко, Ростислав Олександрович2024-02-152024-02-152024Пархоменко, Р. О. Штучний інтелект в управлінні маркетинговою діяльності компанії : магістерська дис. : 075 Промисловий маркетинг / Пархоменко Ростислав Олександрович. - Київ, 2024. - 124 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64607Магістерська дисертація на тему «Штучний інтелект в управлінні маркетинговою діяльності компанії» присвячена діяльності ТОВ «Diogenes» на світовому ринку послуг просування на електронних торговельних майданчиках. Робота складається з вступу, переліку основних позначень, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Дисертація складається з 124 сторінок, 25 рисунків і 19 таблиць. Мета роботи – Метою роботи є вдосконалення теоретико-методичних засад управління маркетинговою діяльністю підприємства на світовому ринку послуг просування на електронних майданчиках на основі штучного інтелекту. Об’єкт дослідження – управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Diogenes». Предмет дослідження – теоретико-методичні положення та науково- практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії з використанням штучного інтелекту ТОВ «Diogenes» на світовому ринку послуг просування на електронних торговельних платформах. В ході роботи було проаналізовано роль та місце штучного інтелекту в управлінні маркетинговою діяльністю, сформовано стратегію підприємства з використанням штучного інтелекту. Також було проаналізовано ринок послуг просування на електронних торговельних майданчиках та маркетингову діяльність ТОВ «Diogenes» зокрема. Результатом роботи стало розроблення рекомендацій щодо вдосконалення діджитал стратегії досліджуваного підприємства за допомогою використання алгоритмів штучного інтелекту, розроблення конкретних інструментів, а також оцінка економічної доцільності їх використиання.124 с.ukуправління маркетинговою діяльністюдіджитал стратегіяштучний інтелектмаркетингові технологіїдиференціаціяринок просуванняелектронні торговельні майданчикиШтучний інтелект в управлінні маркетинговою діяльності компаніїMaster Thesis339.13