Юдіна, Наталія ВолодимирівнаПарасюк, Олена Василівна2021-09-132021-09-132020-06Парасюк, О. В. Визначення доцільності виведення на ринок України преміальних холодних соусів ТМ «Торчин» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Парасюк Олена Василівна. - Київ, 2020. - 127 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43721Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра на тему: «Визначення доцільності виведення на ринок України преміальних холодних соусів ТМ Торчин» складається зі вступу, трьох розділів та висновків. Загальний обсяг роботи становить 120 сторінок. Робота містить 20 таблиць, 20 рисунків та 2 додатки. Актуальність теми обумовлена ситуацією на ринку та тими тенденціями, що він диктує. В період криз важливо адаптуватись під зміни та забезпечити зростання прибутків компанії. Маркетингове дослідження необхідне для підтвердження інноваційної доцільності на ринку. Метою є визначення інноваційних шляхів розвитку компанії в період кризи після періоду пандемії. Розглядається варіант преміальної лінійки від ТМ Торчин. Об’єктом дослідження є ринок холодних соусів України ТМ «Торчин» ТОВ «Нестле Україна» . Суб’єктами дослідження є ТОВ «Нестле Україна», цільова аудиторія ТМ «Торчин», конкуренти. Предметом є доцільність виведення на ринок України преміальних холодних соусів ТМ «Торчин». Методом дослідження є фокус – групи. Даний метод підходить для отримання великого обсягу інформації від респондента. Також, специфіка респондентів передбачає дослідження саме цим способом. Головними завданнями дослідження є визначення реакції споживачів на преміальну пропозицію ТМ Торчин, визначення основних критеріїв, що впливають на рішення про покупку. Результатами роботи є інноваційне рішення для ринку холодних соусів в Україні та основні характеристики, яким має відповідати соус.ukінноваціїмаркетингові дослідженняпреміальний сегментрозширення асортиментуinnovationsmarketing researchpremium segmentrange expansionВизначення доцільності виведення на ринок України преміальних холодних соусів ТМ «Торчин»Bachelor Thesis127 с.