Кубишина, Надія СергіївнаЦапук, Олена Юріївна2014-06-062014-06-062014Цапук О. Ю. Маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок підприємствами енергетичного машинобудування : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 — економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / О. Ю. Цапук. - К., 2014. - 293 л. + CD-ROMhttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/7796ukДисертація захищена авторським правом. Переглянути її можливо з цього джерела з будь-якою метою, але копіювання та розповсюдження в будь-якому форматі забороняється без письмового дозволу.інноваційна розробкамаркетинговий механізм впровадженняочікувана вигода споживачаоцінювання ефективності впровадженняпідприємства енергетичного машинобудуваннямодель поведінки промислового споживачаинновационная разработкамаркетинговый механизм внедренияожидаемая выгода потребителяоценивание эффективности внедренияпредприятия энергетического машиностроениямодель поведения промышленного потребителяinnovative developmentthe marketing mechanisms of introductionthe expected benefit by consumerevaluation of the effectiveness of implementationthe enterprises of power engineeringbehavior of industrial customersМаркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок підприємствами енергетичного машинобудуванняThesis Doctoral293 л.339.138:330.341.1]:[621:620.9](043.3)