Киричок, Андрій Петрович2023-06-192023-06-192023-03-30Практика рекламної та PR-діяльності. 1. Система маркетингових комунікацій. Практикум [Електронний ресурс] : навчальний посібник для здобувачів ступеня бакалавра за освітньою програмою «Реклама і зв’язки з громадськістю» спеціальності 061 Журналістика / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: А. П. Киричок. – Електронні текстові дані (1 файл: 1.55 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. – 147 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/57280Навчальний посібник відповідає силабусу дисципліни «Практика рекламної та PR-діяльності. 1. Система маркетингових комунікацій» спеціальності 061 Журналістика освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» підготовки студентів Навчально-наукового видавничо-поліграфічного інституту. Описано теоретичне підґрунтя та практичне застосування методу кейсових завдань у дисципліні. Наведено приклади виконання практичних кейсових завдань. Надано для порівняння та аналізу власних рішень планування та виконання наданих кейсових завдань професіоналами. Показано застосування теоретичного матеріалу до розв’язування поставлених практичних задач у відповідності до тематики практичної роботи. Навчальний посібник призначений для студентів ННВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського спеціальності 061 Журналістика. Також буде корисним студентам інших ЗВО, які готують фахівців за цією спеціальністю.147 с.ukсистема маркетингових комунікаційреклама і зв’язки з громадськістюПрактика рекламної та PR-діяльності. 1. Система маркетингових комунікацій. ПрактикумLearning Object