Глоба, М. С.Зозульов, О. В.Гнітецький, Є. В.2024-05-232024-05-232024Глоба, М. С. Маркетингові метрики під час проведення бренд-аудиту / Глоба М. С., Зозульов О. В., Гнітецький Є. В. // Економічний простір : збірник наукових праць. – Дніпро : ПДАБА, 2024. – № 190. – С. 361–371. – Бібліогр.: 25 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66857Розглянуто науково-методичні положення проведення бренд-аудиту для торгівельних марок підприємств. Визначено зони проведення бренд-аудиту. На основі аналізу ролі бренду наведено авторську класифікацію типів бренд-аудиту, що можуть проводитися на підприємстві. Систематизовано можливі наявні активи бренду та проказано їх зв'язок із ринковими формами торгівельної марки. В залежності від типу аудиту визначено предмету складову бренд-аудиту. Проаналізовано існуючі методики проведення аудиту бренду. На основі проведеного аналізу було сформовано авторську схему проведення бренд-аудиту. Сформовано підґрунтя для визначення конкретної композиції метрики під час проведення бренд-аудита. Визначено перспективи подальшої деталізації метрик для бренд-аудиту та формування структурно-логічної схеми формування композиції метрик в залежності від типу бренду, поставлених цілей і задач.ukбрендбренд-аудитметодика бренд-аудитуметрикимаркетингові метрикиметрики брендубренд-метрикиbrandbrand auditbrand audit methodologymetricsmarketing metricsbrand metricsМаркетингові метрики під час проведення бренд-аудитуMarketing metrics during brand auditArticleС. 361-371https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-64339.13.0240000-0001-7087-20800009-0006-3753-93430000-0002-6905-9057