Аушева, Наталія МиколаївнаЧорний, Владислав Олександрович2022-10-212022-10-212022Чорний, В. О. Ігровий двигун для розробки 3D ігор : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп’ютерні науки / Чорний Владислав Олександрович. – Київ, 2022. – 81 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/50499Дипломна робота складається з 66 сторінок, на яких представлено 38 рисунків, 3 таблиці, 31 джерело та 1 додаток. Метою роботи є – розробити відкритий воксельний двигун, який є окремим модулем UE5, а також дослідити та порівняти існуючі методи побудови воксельних, полігональних поверхонь на основі скалярного поля. Для розробки були використані інструменти: C++, Visual Studio 2019, FastNoiseLite та Unreal Engine 5. Було реалізовано набір методів вокселізації моделей: кубічне відображення, жадібний алгоритм, алгоритм поверхневих сіток та маршируючих кубів. Результатами роботи є – реалізований відкритий воксельний двигун з широким функціоналом та набором методів вокселізації, який дозволяє розширити використання воксельних технологій та забезпечує вдосконалення процесів візуалізації даних.ukвоксельний двигунтріангуляціяІгровий двигун для розробки 3D ігорBachelor Thesis81 c.