Фісенко, Тетяна ВікторівнаКаплун, Олеся Володимирівна2025-10-022025-10-022024Каплун, О. В. Створення комунікаційної стратегії для віконної компанії : дипломний проєкт ... бакалавра : 061 Журналістика / Каплун Олеся Володимирівна. - Київ, 2024. - 73 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/76497Дипломний проєкт на тему: «Створення комунікаційної стратегії для віконної компанії», Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2024 рік. Науковий керівник Фісенко Т. В. Мета проєкту: розробити комунікаційну стратегію для віконної компанії для подальшої її реалізації. Робота складається зі вступу, двох розділів, восьми підрозділів, висновків, списку використаних джерел і додатків. У першому розділі було визначено поняття «комунікаційної стратегії», етапи й компоненти стратегії, особливості розробки, а також досліджено ринок світлопрозорих конструкцій і конкурентного середовища компанії «Орнет». У другому розділі було детально проаналізовано цільову аудиторію компанії за допомогою опитування, сегментації, створення портретів споживачів і методикою «5W». Було досліджено зовнішнє і внутрішнє середовище за допомогою SWOT-аналізу та визначено фактори впливу зовнішнього середовища на стан компанії за допомогою інструменту PEST-аналізу. Крім того, було визначено місію й цілі комунікаційної стратегії, ключові повідомлення і канали комунікації, обрано інструменти комунікації для кожного каналу. Було також описано види контенту і теми, а також tone of voice. Описано систему KPI і оцінювання результатів розробленої комунікаційної стратегії.73 с.ukаналізкомунікаційна стратегіякомунікаціїконтент-плансоціальні мережіцільова аудиторіяanalysiscommunication strategycommunicationscontent plansocial networkstarget audienceСтворення комунікаційної стратегії для віконної компаніїСтворення комунікаційної стратегії для віконної компаніїBachelor Thesis