Галацин, К. О.Хом’як, А. П.2023-09-052023-09-052015Галацин, К. Аспекти мовленнєвої діяльності в іншомовному спілкуванні студентів вищих навчальних закладів / Галацин К. О., Хом’як А. П. // Вісник НТУУ «КПІ». Філологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2015. – Вип. 5 (II). – С. 24–29. – Бібліогр.: 9 назв.2307-1591https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59880Висвітлюються суть, структурна будова мовленнєвої діяльності, механізми реалізації її видів в іншомовному спілкуванні студентів вищих навчальних закладів; подано структурну будову мотиваційно-спонукального, орієнтовно-дослідницького і виконавчого рівнів, надано коротку характеристику кожного із зазначених рівнів; актуалізується професійно-орієнтований підхід до оволодіння іншомовною мовленнєвою діяльністю, який передбачає формування у студентів здатності до спілкування іноземною мовою з урахуванням специфіки професійної лексики; запровадження в навчальний процес європейського мовного портфоліо, що дозволяє зробити процес іншомовного навчання більш прозорим для студентів, допомагаючи їм розвивати здатність до відображення та самооцінювання, і таким чином надаючи їм можливість поступово підвищувати свою відповідальність за власне навчання.ukспілкуваннямовленнєва діяльністькомунікативно-пізнавальна потребаосмисленнявипереджувальне відображенняпам’ятьмовне портфоліопрофесійно-орієнтоване навчанняcommunicationspeech activitycommunicative and informative requirementthe judgment advancing reflectionmemorylanguage portfolioprofessional focused trainingобщениеречевая деятельностькоммуникативно-познавательная потребностьосмыслениеопережающее отражениепам'ятьязыковое портфолиопрофессионально-ориентированное обучениеАспекти мовленнєвої діяльності в іншомовному спілкуванні студентів вищих навчальних закладівAspects of Speech Activity in Foreign-language Communication of Students at Higher Educational InstitutionАспекты речевой деятельности в иноязычном общении студентов высших учебных заведенийArticlePp. 24-29[811:316.454.52]-057.870000-0003-3297-8284