Шульгіна, Людмила МихайлівнаКовальчук, Володимир Вікторович2024-12-302024-12-302024Ковальчук, В. В. Розроблення стратегії контент-маркетингу для промислового підприємства : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Ковальчук Володимир Вікторович. - Київ, 2024. – 172 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71482Магістерська дисертація на тему «Розроблення стратегії контент-маркетингу для промислового підприємства» складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 165 сторінок, містить 25 рисунків, 42 таблиць та 2 додатків. У роботі використано 86 джерел за переліком посилань. Мета роботи полягає у розробленні теоретико-методичних підходів та практичних рекомендацій щодо впровадження стратегії контент-маркетингу для ТОВ «НУМІС» на ринку косметичних товарів. Методи дослідження. У роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи: аналіз для дослідження основних концепцій контент-маркетингу, систематизацію для формування структурно-логічної схеми стратегії, статистичні методи для оцінки ефективності впровадження заходів, а також економічне моделювання для обґрунтування доцільності впровадження стратегії. Об’єктом дослідження є розроблення стратегії контент-маркетингу для промислового підприємства на ринку косметичних товарів. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні рекомендації щодо розроблення та впровадження контент-маркетингової стратегії для промислового підприємства на ринку косметичних товарів. Наукова новизна полягає у запропонованому адаптованому механізмі удосконалення контент-маркетингових стратегій для підприємств, що працюють на ринку косметичних товарів, який заснований на «моделі декомпозиції» контенту. Авторський метод дозволяє адаптувати контент до потреб різних аудиторій та каналів комунікації, включаючи сучасні цифрові платформи. Розроблено структурно-логічну схему впровадження стратегії, яка охоплює всі ключові етапи – від створення базового контенту до його адаптації та дистрибуції, а також удосконалено методичні підходи до оцінки ефективності контент-стратегій. Результати дослідження можуть бути використані ТОВ «НУМІС» для підвищення ефективності контент-маркетингової діяльності, а також іншими промисловими підприємствами для адаптації і впровадження сучасних стратегій контент-маркетингу.172 с.ukконтент-маркетингстратегія контент-маркетингуB2B маркетингпромислове підприємствомаркетингова стратегіяефективність контентуРозроблення стратегії контент-маркетингу для промислового підприємстваMaster Thesis339.138