Жигалкевич, Жанна МихайлівнаВойтенко, Олександра Андріївна2024-02-132024-02-132024Войтенко, О. А. Маркетингова програма виведення нового товару на ринок : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Войтенко Олександра Андріївна. - Київ, 2024. - 132 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64522Основна частина магістерської дисертації виконана на 116 сторінку, містить 22 таблиць, 18 рисунків та 1 додаток. Метою даної роботи є розроблення маркетингової програми виведення нового товару ТОВ «ЕКО ВАМ АГРО», а саме органічну соняшникову олію на промисловий ринок. У ході роботи було окреслено теоретичні засади поняття «новий товар», визначено наукові підходи виведення нового товару на ринок та досліджено процес розроблення маркетингової програми та використання доцільних маркетингових інструментів при виведенні нового товару. При ретельному аналізу стану та тенденцій ринку сільськогосподарської продукції та маркетингової діяльності ТОВ «ЕКО ВАМ АГРО» було чітко сформовано маркетингову управлінську проблему – розроблення маркетингової програми виведення нового товару на ринок. Для розроблення рекомендацій щодо вирішення маркетингової управлінської проблемою було проведено маркетингове дослідження. Маркетингове дослідження містило проведення кабінетного дослідження та глибинних інтерв’ю, а саме використання методу ділових контактів. Кількісно та якісно проаналізувавши отримані результати, було отримано змогу розробляти маркетингову програму. Результатами даної магістерської дисертації стали грунтовні рекомендації щодо впровадження маркетингової програми виведення нового товару на ринок та її економічне обгрунтування, що дало змогу підтвердити доцільність запропонованих дій.132 с.ukновий товарвиведення нового товарумаркетингова програмасільськогосподарський ринокринок органічної продукціїмаркетинговий планМаркетингова програма виведення нового товару на ринокMaster Thesis339.138:631.1](045)