Манаєнко, Ірина МиколаївнаБратюк, Інеса Сергіївна2018-10-252018-10-252018Братюк, І. С. Управління міжнародним проектом підприємства в рамках його торгівельно-посередницької діяльності (на прикладі ТОВ «Київська торгівельно-транспортна компанія») : магістерська дис. : 073 «Менеджмент» / Братюк, Інеса Сергіївна. – Київ, 2018. – 132 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/24922Магістерська дисертація на тему «Управління міжнародним проектом підприємства в рамках його торгівельно-посередницької діяльності (на прикладі ТОВ «Київська торгівельно-транспортна компанія»)» містить 132 сторінки, 18 таблиць, 16 рисунків, 9 формул, 4 додатка. Перелік посилань нараховує 44 найменувань. Актуальність роботи обумовлена тим, що в останні роки отримало розповсюдження широке використання управління міжнародним проектом підприємства через глобалізацію процесів у світі. Метою дипломної роботи є подальший розвиток теоретичних положень з позицій різних науково-методичних підходів та розробка рекомендацій щодо управління міжнародної проектної діяльності підприємства ТОВ "Київська торгово-транспортна компанія". Предмет дослідження: науково-методичні підходи, принципи, методи та інструменти управління міжнародним проектом підприємства в рамках його торгівельно-посередницької діяльності. Об’єкт дослідження: міжнародні проекти підприємства ТОВ "Київська торгово-транспортна компанія". У роботі для досягнення поставленої мети було використано такі методи дослідження: системний підхід (для дослідження недоліків міжнародної діяльності підприємства); фінансово-економічний аналіз (для дослідження стану зовнішньоекономічної та фінансової діяльності підприємства); графічний (для наочного представлення результатів дослідження). Результати дослідження були опубліковані у таких збірках, як науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку» та збірник доповідей IX Всеукраїнська науково-практична конференція та можуть бути використані вітчизняними агропромисловими підприємствами для виходу підприємства на новий міжнародний ринок збуту, а саме ринок Китаю із продуктом соняшниковою олією. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що було визначено особливу систему критеріїв відбору країни для збуту та співробітництва. Розроблена в магістерській дисертації міжнародна стратегія виходу підприємства на новий ринок збуту із новим продуктом була представлена на розгляд керівному складу ТОВ "Київська торгово-транспортна компанія", де було визнано можливість практичного застосування в майбутньому окремих заходів та пропозицій щодо ретельного відбіру та аналізу майбутньої країни збуту, рекомендацій щодо співробітництва та експорту товару до країни Китаю та вивезення нового продукту на експорт, соняшникової олії.ukуправління міжнародними проектамиміжнародний бізнесефективність міжнародного проектупринципи міжнародного бізнесуфактори міжнародного бізнесувихід на новий ринокзернова продукціямасляна продукціяринок збутуinternational project managementinternational businessinternational project efficiencyprinciples of international businessentering the new marketgrain productsoil productsmarketing marketУправління міжнародним проектом підприємства в рамках його торгівельно-посередницької діяльності (на прикладі ТОВ «Київська торгівельно-транспортна компанія»)Master Thesis132 с.