Черненко, Оксана ВолодимирівнаТитаренко, Дарина Романівна2023-09-112023-09-112023Титаренко, Д. Р. Формування іміджу ТМ «М'ясна Гільдія» на ринку готової м'ясної продукції України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Титаренко Дарина Романівна. - Київ, 2023. - 143 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60205Бакалаврська робота виконана на 142 сторінок, містить 29 таблиць та 13 рисунків. В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни – запропоновано шляхи формування іміджу ТМ «Мʼясна Гільдія». У дипломній роботі були детально проаналізовані теоретичні засади іміджу, складові іміджу організації, які покладено в основу формування іміджу торгової марки, засоби для формування позитивного іміджу. У аналітичній частині роботи було проведено маркетингове дослідження на базі таких методів як проведення фокус-групи та онлайн-опитування з кінцевими споживачами. В результаті аналізу первинних джерел інформації були виявлені підходи до формування іміджу, складові, які застосовують підприємства-виробники ковбасної продукції для формування іміджу. Обрано концепцію формування іміджу. На останньому етапі дослідження було надано перелік рекомендацій для вирішення маркетингової управлінської проблеми. Було розраховано економічну доцільність наданих рекомендацій та зроблено висновок про економічну перспективність запропонованого проекту.143 с.ukімідж торгової маркизасоби для формування іміджулояльність до брендуринок готової мʼясної продукціїковбасні виробиФормування іміджу ТМ «М'ясна Гільдія» на ринку готової м'ясної продукції УкраїниBachelor Thesis