Balashov, DmytroБалашов, Дмитро ВалерійовичBalaszov, D.Балашов, Дмитрий Валерьевич2019-06-142019-06-142016Balashov, D. Formation and development factors of city brand / Dmytro Balashov // Public Policy and Economic Development. – 2016. – № 9-10 (13-14). – Pp. 121-130.2309-0863http://pped.amu.edu.pl/wp-content/uploads/2017/08/Випуск-9-1013-14.pdf#page=121https://ela.kpi.ua/handle/123456789/27933enlocal authoritiescitycity brandcity brandingpublic administrationstrategic planningоргани місцевого самоврядуваннямістобренд містаміський брендингпублічне адмініструваннястратегічне плануванняwładze lokalnemiastomarka miejskabrandingadministracja publicznaplanowanie strategiczneорганы местной властигородбренд городагородской брендингпубличное администрированиестратегическое планированиеFormation and development factors of city brandФактори формування та розвитку бренду містаCzynniki powstawania i rozwoju marki miastaФакторы формирования и развития бренда городаArticlePp. 121-130http://doi.org/10.14746/pped.2016.9.11352.072.2:[911.375:659=111