Солнцев, Сергій ОлексійовичБондаренко, Наталія Віталіївна2023-09-082023-09-082023Бондаренко, Н. В. Визначення доцільності коригування товарного портфелю на ринку професійних художніх матеріалів : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Бондаренко Наталія Віталіївна. - Київ, 2023. - 98 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60071Перед будь-яким виробничим підприємством, що працює в умовах українського ринку, стоїть по-справжньому серйозна проблема - це проблема його виживання, забезпеченості безперервності розвитку. Різні підприємства вирішують її різними способами, залежно від того, як складаються умови та обставини, але в умовах жорсткої ринкової конкуренції основним способом підтримки економічної цілісності підприємства буде процес створення та реалізації інновацій. Дипломну роботу виконано на 98 сторінках, вона містить 26 таблиць та 6 рисунків. Дослідження спрямоване на вивчення та аналіз українського ринку професійних художніх матеріалів, зокрема на аналіз його структури та обсягів попиту, настроїв серед можливих споживачів та концепції самого продукту, коригуванні товарного портфелю. Одним етапів є послугувати визначення маркетингової управлінської проблеми. На її основі проводиться формування подальшої ринкової стратегії підприємства. В нашому випадку ми розглядаємо доцільність коригування товарного портфелю на ринку професійних художніх матеріалів. Завершальним етапом та кінцевою метою є аналіз рентабельності та економічної ефективності запропонованих інвестицій та змін. На базі цього визначається доцільність проекту.98 с.ukмаркетингове дослідженнямаркетингова управлінська проблемамаркетингова стратегіяринок професійних художніх матеріалівтоварний портфельтоварний асортиментВизначення доцільності коригування товарного портфелю на ринку професійних художніх матеріалівBachelor Thesis