Фіголь, Н. М.Файчук, Т. Г.Фіголь, Б. О.Літонінський, В. Г.2025-02-122025-02-122024Фіголь, Н. М. Робота редактора над логіко-композиційною структурою електронного освітнього ресурсу / Фіголь Н. М., Файчук Т. Г., Фіголь Б. О., Літонінський В. Г. // Обрії друкарства : науковий журнал. – 2024. – №2 (16). – С. 220–232. – Бібліогр.: 10 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72461У статті досліджено термінологічний апарат електронного навчального середовища, зокрема типологію електронних освітніх ресурсів, що суттєво впливає на логіко-композиційну структуру різних їхніх типів. Актуальність теми полягає в необхідності глибокого дослідження особливостей та проблем підготовки електронних освітніх ресурсів для вищої школи як нового функціонального типу навчальної літератури. Вони розглядаються не у ключі концепції друкованого видання, а в системі глобальної інформатизації комунікації сучасного навчального процесу. Цифровізація певним чином була підсилені переходом ЗВО в онлайн у зв’язку з пандемією, а слідом військовою агресією рф, що спровокувало пошук нових форм та методів комунікації в електронному навчальному середовищі.ukелектронний освітній ресурселектронне навчальне виданняелектронний посібникелектронний підручникелектронне навчальне середовищеelectronic educational resourceselectronic educational publicationselectronic manualselectronic textbookselectronic learning environmentsdigital platformРобота редактора над логіко-композиційною структурою електронного освітнього ресурсуEditor’s work on the logical-composition structure of an electronic educational resourceArticleС. 220–232https://doi.org/10.20535/2522-1078.2024.2(16).319289811.161.20000-0002-2503-72430000-0001-6357-81580009-0002-0858-41700009-0003-6409-5336