Данілін, Олександр ВалерійовичГанжа, Володимир Сергійович2022-01-272022-01-272021Ганжа, В. С. Система керування електроприводом на основі безколекторного двигуна постійного струму для влаштування в шасі регіонального літака : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Ганжа Володимир Сергійович. – Київ, 2021. – 84 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46048В магістерській дистертації розроблено електромеханічну систему шасі регіонального літака на основі безколекторного двигуна постійного струму. В роботі на основі тахограми руху по аеропорту розраховано потужність приводного двигуна шасі літака і обрали акумуляторну батарею, що забеспечує рух літака на відстань в 9 км. Також обрано тяговий інвертор на номінальну потужність 110 кВт та складено функціональну схему електромеханічної системи. Проведено синтез та дослідження алгоритму векторного керування моментом синхронного двигуна для шасі літака. Методом математичного моделювання досліджено алгоритм векторного керування моментом синхронного двигуна. Досліджуваний алгоритм забезпечує асимптотичне відпрацювання заданої траєкторії моменту, яка відповідaє траєкторії руху транспортного зaсобу по аеропорту.ukсинхронний двигунлітаквекторне керування моментомсинтез алгоритму керуваннядинамічні характеристикиСистема керування електроприводом на основі безколекторного двигуна постійного струму для влаштування в шасі регіонального літакаMaster Thesis84 с.621.316