Шаповалова, Е. П.2018-03-152018-03-152017Шаповалова Е. П. Концептуальні засади та інструменти етичного маркетингу в сфері банківських послуг / Шаповалова Е. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 375–380. – Бібліогр.: 14 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22373ukпартнерський маркетингринок банківських послугспоживачетикапрофесійна етикаділова етикакорпоративна етикаетичний маркетингкомплекс етичного маркетингуpartnership marketingthe banking services marketthe consumerethicsprofessional ethicsbusiness ethicscorporate ethicsethical marketingcomplex of ethical marketingпартнёрский маркетингрынок банковских услугпотребительэтикапрофессиональная этикаделовая этикакорпоративная этикаэтичный маркетингкомплекс этичного маркетингаJEL classification: M31Концептуальні засади та інструменти етичного маркетингу в сфері банківських послугConceptual foundations and ethical marketing tools in banking servicesКонцептуальные основы и инструменты этического маркетинга в сфере банковских услугArticleС. 375-380https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108757658.8:17.035