Солнцев, Сергій ОлексійовичПирог, Валентина Олександрівна2021-09-132021-09-132020-06Пирог, В. О. Розробка ядра бренда для торгової марки Buromax на ринку канцелярських товарів України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Пирог Валентина Олександрівна. - Київ, 2020. - 132 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43711Дипломна робота на тему: «Розробка ядра бренда для торгової марки Buromax на ринку канцелярських товарів України» містить 127 сторінок, 20 таблиць, 11 рисунків та 3 додатки. Актуальність теми. Основним напрямком діяльності компанії «Імпорт-Офіс Україна» є оптові поставки канцелярських товарів та товарів для офісу. Найбільшу частку серед торгових марок компанії займає ТМ Buromax. Постулати бренду Buromax наразі не сформульовані, а отже неможливо відділитися від конкурентів. Buromax потребує формування ядра бренду, виділення ключових особливостей завдяки яким, в головах споживачів, бренд буде виділятися на фоні конкурентів. Метою даної дипломної роботи є розробка ядра бренду для торгової марки Buromaх та шляхів його реалізації у стратегії бренду. Об’єкт дослідження - маркетингова діяльність ІОУ на ринку канцелярських товарів України. Предмет дослідження - брендинг ТМ Buromax. Суб’єктами дослідження є офісні працівники, особи, які проводять тендера на закупівлю канцелярських товарів, школярі 7-11 класів, батьки школярів, студенти, працівники відділу закупівель канцелярських магазинів, працівники відділу закупівель мережевих магазинів (таких як Сільпо, Ашан, Метро), власники канцелярських та мережевих магазинів, експерти ринку. В роботі було розглянуто маркетингове середовище канцелярського ринку. Було розроблено 4 дослідницькі задачі, 16 пошукових питань, розроблена методологія для збору та обробки зібраної в ході дослідження інформації. За результатами дослідження було проаналізовано мотиви та переваги споживачів при здійснені купівлі канцелярських товарів, визначено ключові цінності, які мають бути наявні у брендингу торгових марок канцелярської продукції, зроблено рекомендації по впровадженню результатів дослідження та сформовані висновки щодо ефективності удосконалення комплексу маркетингу.ukбрендбрендингтрендитенденціїканцеляріяканцелярський ринокядро брендаbrandbrandingtrendsstationaryoffice marketbrand coreРозробка ядра бренда для торгової марки Buromax на ринку канцелярських товарів УкраїниBachelor Thesis132 с.