Коваленко, Анатолій ЄпіфановичНиконенко, Олег Олексійович2024-10-032024-10-032024Никоненко, О. О. Методи штучного інтелекту для гри в Heads-Up Poker : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп'ютерні науки / Никоненко Олег Олексійович. – Київ, 2024. – 81 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69503Дипломна робота: 81 с., 36 рис., 6 табл., 7 посилань, 1 додаток. Об’єкт дослідження – вибірка зображень покерних карт з різними рангами та мастями Предмет дослідження – методи та технології що використовуються при побудові моделей комп’ютерного зору для розпізнавання покерних карт. Мета роботи – розробка моделі для розпізнавання зображень покерних карт за допомогою комп’ютерного зору та машинного навчання. Отримані результати: побудовано моделі машинного навчання, що повертають зображення з передбаченнями – зображення покерних карт зі 52 карткової колоди з виділеними областями потенційних карт з мастями та рангами; навчені моделі, котрі надалі можна використовувати в сторонніх програмних продуктах. В рамках подальшого дослідження планується вдосконалити модель шляхом побудови більш якісних наборів даних, створити нову модель для розпізнавання карт для більшої кількості різновидів покеру з іншими колодами; розробка зручного додатку для практичного використання моделей та аналіз комбінації.81 с.ukштучний інтелектмашинне навчаннякомп’ютерний зіркласифікаціянейронні мережізгорткові нейронні мережсегментаціяпокерartificial intelligencemachine learningcomputer visionclassificationneural networksconvolutional neural networkspoker segmentationМетоди штучного інтелекту для гри в Heads-Up PokerBachelor Thesis