Трапезон, Кирило ОлександровичCушинський, Андрій Максимович2024-01-192024-01-192024Сушинський, А. М. Процедурні особливості створення руйнувань 3D-об'єктів в кіновиробництві : магістерська дис. : 171 Електроніка / Cушинський Андрій Максимович. – Київ , 2024. – 87с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/63924Актуальність дослідження. В наш час використання 3Д-графіки це невід’ємна частина виробництва майже будь-якого цифрового контенту: реклами, кіно, анімації. Але для досягнення реалістичного вигляду моделей, анімацій і ефектів потрібно проробити велику кількість роботи. З цієї причини виробниками програмного забезпечення були розроблені інструменти для процедурної роботи, що зменшує витрати часу на великих проектах. Мета дослідження : полягає в дослідженні створення процедурної моделі і процедурного руйнування та створення навчального продукту. Завдання для досягнення мети : дослідити методи створення процедурної стіни і її руйнування. Об’єкт дослідження : VFX, процедурне моделювання, симуляція руйнування, програмне забезпечення Houdini. Предмет дослідження : алгоритм процедурного моделювання, RBD симуляція. Методи дослідження : робота в програмному забезпеченні Houdini, застосування методів та алгоритмів процедурного моделювання. Наукова новизна отриманих результатів: розроблено алгоритм руйнування моделі в програмі візуального програмування, який дозволяє провести аналіз фізичних властивостей реальних об'єктів шляхом зміни заданих параметрів. Практичне значення одержаних результатів : перспектива реалізації результатів у реальних проектах, від відеоматеріалів до комп’ютерних ігор.87 с.ukвізуалізаціясимуляціямоделюванняvisualizationsimulationmodelingПроцедурні особливості створення руйнувань 3D-об'єктів в кіновиробництвіMaster Thesis004.915