Yudina, Nataliya2021-08-132021-08-132020Yudina, N. Business forecasting of marketing activity riskiness of companies in markets / Nataliya Yudina // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2020. – № 17. – С. 372–383. – Бібліогр.: 30 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43202enbusiness forecastingmarketing activityriskinessdynamic multidiscipline marketing researchesmultidiscipline crisesK-shaped recoverycoronavirus disease COVID-19бізнес-прогнозуваннямаркетингова діяльністьризикованістьдинамічні мультидисциплінарні маркетингові дослідженнямультидісциплінарна кризаК-відновленнякоронавірусна хвороба COVID-19JEL classification: M39Business forecasting of marketing activity riskiness of companies in marketsБізнес-прогнозування ризиківаності маркетингової діяльності компаній на ринкуArticlePp. 372-383https://doi.org/10.20535/2307-5651.17.2020.216380330.88:338.27:001.18