Корсун, І. М.2022-11-022022-11-022022Корсун, І. М. Комерційна реклама як визначальний фактор ефективності маркетингової політики підприємства / Корсун І. М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 148-153. – Бібліогр.: 12 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/50746ukпідприємницька діяльністьмаркетингова діяльністьрекламастратегіятактикаVUCA (BANI) середовищеentrepreneurial activitymarketing activityadvertisingstrategytacticsVUCA (BANI) environmentКомерційна реклама як визначальний фактор ефективності маркетингової політики підприємстваArticleС. 148-153https://doi.org/10.20535/2307-5651.23.2022.264654659.1.011.120000-0002-4959-9056