Зозульов, Олександр ВікторовичЦарьова, Тетяна Олександрівна2021-04-052021-04-052021Зозульов, О. В. Маркетинг: теоретичні основи маркетингу. Навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» / Зозульов О. В., Царьова Т. О. ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 2,46 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 100 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/40396Навчальний посібник представляє собою навчально-методичний комплекс для проходження та закріплення матеріалу з кредитного модуля «Маркетинг: Теоретичні основи маркетингу». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних та лекційних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з маркетингу.ukмаркетингтеоретичні основи маркетингуМаркетинг: теоретичні основи маркетингу. Навчально-методичний комплексMethodical Material100 с.