Шендерівська, Ліна ПетрівнаБогатирова, Надія Миколаївна2025-07-142025-07-142025Богатирова, Н. М. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Богатирова Надія Миколаївна. - Київ, 2025. - 100 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/74898Дипломна робота на тему «Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства» складається з 100 сторінок, містить 35 таблиць, 12 рисунків та 11 формул. Перелік викори станих джерел налічує 57 позицій . Метою дипломної роботи є обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики ПрАТ «Завод Скловиробів» шляхом впровадження омніканальної стратегії. Об’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика ПрАТ «Завод Скловиробів». Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні підходи до реалізації омніканальної стратегії в маркетингових комунікаціях промислового підприємства. Методи дослідження. У роботі використано такі методи: аналіз і синтез, щоб опрацювати теоретичні основи; системний підхід, щоб оцінити маркетингову комунікаційну політику підприємства; економіко - математичне моделювання, для прогнозування ефекту від впровадження проєкту; графічні методи, щоб візуалізувати результати; порівняльний аналіз, щоб виявити переваги нової стратегії. Результати роботи. Результати роботи мають прикладне значення та можуть бути використані ПрАТ «Завод Скловиробів» для модернізації маркетингової комунікаційної політики, підвищення ефективності обслуговування клієнтів, зростання конверсії заявок, зменшення втрат потенційних клієнтів і забезпеч е ння загального підвищення прибутковості підприємства.100 с.ukмаркетингова комунікаціяомніканальністьCRM - системапідприємствоприбутковістьстратегіяmarketing communicationomnichannelCRM systementerpriseprofitabilitystrategyУдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємстваBachelor Thesis