Бояринова, Катерина ОлександрівнаСолдатов, Владислав Андрійович2024-02-072024-02-072024Солдатов, В. А. Моделювання ефективності діяльності підприємства за варіації якості обслуговування клієнтів : магістерська дис. : 051 Економіка / Солдатов Владислав Андрійович. – Київ, 2024. – 116 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64351Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків та списку використаних джерел. Робота виконана в обсязі 116 сторінок, містить 21 рисунків та 27 таблиць. Актуальність теми. Невизначеність та складні умови функціонування підприємств в умовах воєнного стану поряд з прагненням споживачів отримувати якісні продукти та послуги обумовлює необхідність моделювання ефективності діяльності підприємства за варіації якості обслуговування клієнтів. Метою узагальнення теоретичних засад, моделювання ефективності діяльності підприємства за варіації якості обслуговування клієнтів та надання практичних рекомендацій за його результатами. Завдання дослідження: розглянуто теоретико-методичні засади дослідження ефективності діяльності підприємства за варіації якості обслуговування клієнтів; проведено економіко-статистичний аналіз ринку пасажирських перевезень та оцінювання спроможності підприємства їх реалізовувати; здійснено постановку завдання та побудувати економіко-математичну модель аналізу ефективності діяльності підприємства за варіації якості обслуговування клієнтів; проаналізовано результати економіко-математичного моделювання; сформовано шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства за результатами моделювання варіації якості обслуговування клієнтів; обґрунтовано економічні рішення щодо підвищення ефективності діяльності підприємства; спрогнозовано ефективність діяльності підприємства задля виходу з соціально-економічної кризи в умовах військового стану. Об’єкт дослідження – підвищення ефективності діяльності підприємства. Предмет дослідження – сукупність теоретичних основ, економікоматематичне моделювання та економічне обґрунтування підвищення ефективності діяльності підприємства за варіації якості обслуговування клієнтів. Методи дослідження. Під час наукового дослідження було використано як загальні, так і специфічні методи, зокрема: абстрагування, системний підхід, спостереження, опису, виміру, імітаційного моделювання, дедуктивний, економіко-математичний методи. Інформаційною базою дослідження стали стали офіційні матеріали органів державного управління України та результати спостережень пасажиропотоків. Наукова новизна одержаних результатів магістерської роботи полягає в обґрунтуванні підходу до моделювання ефективності діяльності підприємства за варіації якості обслуговування клієнтів в галузі пасажирських перевезень. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості використання отриманих результатів ТОВ «Торговий дім «Мірас Трейд Ко» та іншими підприємствами для урахування якості обслуговування пасажирів для підвищення ефективності діяльності підприємства, а також визначення економічно обґрунтованого та соціального тарифу на пасажирські перевезення. Апробація результатів роботи: Доповіді на наукових семінарах кафедри економічної кібернетики факультету менеджменту та маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».116 с.ukМоделювання ефективності діяльності підприємства за варіації якості обслуговування клієнтівMaster Thesis330.46