Язвінська, Надія ВікторівнаПопова, Ольга Володимирівна2024-09-252024-09-252024Попова, О. В. Диверсифікація продуктового портфеля ТОВ «Агро-Двір» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Попова Ольга Володимирівна. - Київ, 2024. - 102 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69238В даній дипломній роботі загалом представлено 15 таблиць та 9 рисунків, які розміщуються на 101 сторінці. Метою написання дипломної роботи є удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Агро-Двір» шляхом диверсифікації продуктового портфеля. Підприємство займається виробництвом та постачанням борошна на В2В ринку України. Основна ціль маркетингового дослідження полягала у виявленні нових можливостей для зменшення ринкових ризиків і збільшення попиту. Для дослідження було обрано методи якісного та кількісного дослідження. Результати дослідження відповідали поточній ринковій ситуації та відображали логічні кроки підприємства «Агро-Двір» у теперішніх умовах. Було розроблено програму диверсифікації продуктового портфеля, що включає впровадження органічного борошна, який має високий потенціал попиту серед існуючих та нових споживачів. Під час аналізу було визначено, що 40% респондентів використовують спеціалізоване борошно для випікання хліба, а 35% – для виробництва кондитерських виробів. Це свідчить про значний попит на такі продукти у даних сегментах ринку. Запропонована програма включає розробку та впровадження спеціалізованого борошна, маркетингові заходи для підвищення обізнаності споживачів та інвестиції в інноваційні технології.102 с.ukдиверсифікація продуктового портфеляспеціалізоване борошномаркетингова стратегіяswot-аналізуправління клієнтським досвідомринок борошнаінноваційні технологіїприбутковістьрентабельністьproduct portfolio diversificationspecialized flourmarketing strategySWOT analysiscustomer experience managementflour marketinnovative technologiesprofitabilityreturn on investmentДиверсифікація продуктового портфеля ТОВ «Агро-Двір»Bachelor Thesis