Чорній, ВікторіяЧебатарьова, Вероніка2023-06-212023-06-212021Чебатарьова, В. Ребрендинг компанії як технологія адаптації до змін ринкового середовища : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Чебатарьова Вероніка. - Київ, 2021. - 78 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/57440Дипломна робота на тему: «Ребрендинг компанії як технологія адаптації до змін ринкового середовища» містить 83 сторінок, 20 таблиць, 20 рисунків. Перелік посилань нараховує 27 найменувань. Метою роботи є дослідження теоретико-методологічних принципів ребрендингу компанії як технології адаптації до змін ринкового середовища. Об’єктом дослідження є ребрендинг компанії. Предметом дослідження теоретико-методологічні аспекти ребрендингу компанії як технології адаптації до змін ринкового середовища. База дослідження – ПП «A.Wood». Методи дослідження. Методологічною основою дослідження послужила сукупність методів наукового пізнання. Так, аналітичний метод дозволив проаналізувати розвиток ребрендингу. При визначенні понять застосовувався формально-логічний метод. Так само в процесі дослідження широко використовувались методи аналізу і синтезу, узагальнення і систематизації, спостереження і порівняння. Результати роботи. За результатами проведеного дослідження розроблено поетапний проект ребрендингу підприємства «A.Wood» та розрахований економічний ефект від впровадження ребрендингу, що складає 465985 грн. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Теоретична значущість отриманих результатів полягає у тому, що вперше була ґрунтовно досліджена стратегія ребрендингу такої компанії, як «A.Wood». Детальний у мережі Інтернет оказав, що ребрендинг цього підприємства ніколи не був ґрунтовно досліджений. Дана компанія в цілому залишилась поза увагою, що надає нам чіткі перспективи для подальших досліджень та безпосередньо, впровадження практичних розробок у галузі ребрендингу інших компаній галузі меблевої промисловості. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі пропозиції були представлені на розгляд загальним зборам учасників ПП «A.Wood», де було визнано можливість їх практичного застосування в процесі розроблення стратегії розвитку даної компанії.78 с.ukребрендинг компаніїренеймінгтенденції ринкуринкове середовищеадаптація компаніїРебрендинг компанії як технологія адаптації до змін ринкового середовищаBachelor Thesis