Смола, Лідія ЄвстахівнаОпря, Дар’я Ігорівна2024-08-212024-08-212023Опря, Д. І. Стратегія просування стартапу Vlisdy Flowers за допомогою інтернет-маркетингу : магістерська дис. : 061 Журналістика / Опря Дар’я Ігорівна. - Київ, 2023. - 150 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68443Магістерська дисертація на тему «Стратегія просування стартапу Vlisdy Flowers за допомогою інтернет-маркетингу» містить 150 сторінок комп’ютерного складання, список використаної літератури з 83 бібліографічних найменувань та 3 додатків, які складаються з 32 ілюстрацій. Актуальність обраної теми зумовлена сучасністю та стратегічною важливістю в контексті стрімкого технологічного розвитку. Мета магістерської дисертації полягає в розробці стратегії просування власного стартапу Vlisdy Flowers за допомогою інтернет-маркетингу. Об’єктом дослідження є власний стартап Vlisdy Flowers. Предметом дослідження є стратегія просування за допомогою інтернет-маркетингу, що буде застосована для позиціювання Vlisdy Flowers на ринку. Наукова новизна дослідження полягає в систематизації знань щодо просування стартапів у подарунковій сфері та розробці алгоритму їх просування через соціальні мережі за допомогою інтернет-маркетингу. Практичне значення отриманих результатів полягає у створенні конкретної стратегії просування стартапу Vlisdy Flowers в українському бізнес-середовищі за допомогою інтернет-маркетингу. Результатом роботи є створення стратегії просування стартапу Vlisdy Flowers, аналіз цільової аудиторії та конкурентного поля, а також розроблення певних дизайнерських рішень.150 с.ukстартапподарункова сферабукетстратегія просуванняінтернет-маркетингсоціальні мережіstartupgift spherebouquetpromotion strategyinternet marketingsocial networksСтратегія просування стартапу Vlisdy Flowers за допомогою інтернет-маркетингуMaster Thesis[339.138:658]:004.77(043.3)