Дергачова, ВікторіяВолкова, Ольга2023-06-112023-06-112021Волкова, О. Удосконалення управління конкурентним іміджем підприємства в умовах динамічного розвитку ринку : дипломна робота … бакалавра : 073 Менеджмент / Волкова Ольга.- Київ, 2021. - 77 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/56962Дипломна робота на тему: «Удосконалення управління конкурентним іміджем підприємства в умовах динамічного розвитку ринку» містить 78 сторінок, 16 таблиць, 9 рисунків, 4 додатка. Перелік посилань нараховує 31 найменування. Метою роботи є дослідження теоретичного підґрунтя управління конкурентним іміджем підприємства, аргументація концепції динамічного розвитку ринку та створення стратегії росту для одного з брендів портфелю підприємства. Об'єктом дослідження є процес управління конкурентним іміджем підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади удосконалення управління конкурентним іміджем підприємства в умовах динамічного розвитку ринку. База дослідження: ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Методи дослідження. У процесі виконання дипломної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти застосовувалася сукупність загальних та специфічних наукових методів. У процесі дослідження сучасних поглядів на управління конкурентним іміджем підприємства застосовувалися: метод логічних узагальнень, абстрактно-логічний метод, методи групування, причиннонаслідкового аналізу. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності, внутрішньої, зокрема, бухгалтерської звітності підприємств та результати зовнішніх досліджень великих аналітичних холдингів. Для вибору та обґрунтування напрямів розвитку підприємства використовувалися: методи фокус групи та SWOT-аналізу, за допомогою яких оцінено слабкості та перспективи удосконалення іміджу підприємства; статистичний аналіз показників конкурентоспроможності за теорією ефективної конкуренції (ККО) підприємства надав можливість оцінити поточний стан та можливості удосконалення у числовому вираженні. Результати роботи. За результатами проведеного дослідження розроблено стратегію росту для одного з брендів портфелю підприємства, що є результатом проведеного маркетингового дослідження, сегментації цільової аудиторії, створення позиціонування продукції у каналах, релевантних для обраного сегменту а також розробці підготовлених технічних завдань для спеціалістів, що відповідатимуть за реалізацію стратегії. Економічний ефект від впровадження запропонованих заходів полягає у підвищенні коефіцієнту ефективності реклами у 6 разів з 0,24 до 1,51, а відповідно і загального показника конкурентоспроможності підприємства підвищиться на 0,68. Такі економічні результати є числовими метриками виміру впливу на конкурентний імідж підприємства та його конкурентне положення на ринку у вигляді підвищення частки ринку на 2%. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами переробної промисловості для підвищення ефективності управління конкурентним іміджем підприємства, зокрема ПрАТ «Вімм-Білль-Данн Україна», для розроблення стратегію росту брендів портфелю підприємства. Результати впровадження досліджень. Розроблені в дипломній роботі пропозиції були представлені на розгляд керівному складу ПрАТ «Вімм-БілльДанн Україна», де було визнано можливість їх практичного застосування.77 с.ukімідж підприємствадинамічний розвиток ринкуконкуренціяуправління конкурентним іміджем підприємствабрендстратегія росту брендакомунікаційна стратегія.Удосконалення управління конкурентним іміджем підприємства в умовах динамічного розвитку ринкуBachelor Thesis